RM150 juta SALES BUBBLEBEE ? – Shuib Jawab Dakwaan Bubblebee Tempat ‘Cuci Duit’, Ditaja Freemason

Usahawan dan pelawak, Shuib mendedahkan bahawa dia mendengar terlalu banyak cerita dan ‘cakap-cakap’ belakang mengenai perniagaan air minuman Bubblebee miliknya.

Kata pelawak itu, ada yang mempertikaikan bahawa kedai tersebut sebenarnya lubuk ‘mencuci’ duit haram dan ditaja oleh Freemason.

Perkara tersebut dijelaskan ketika perjumpaan bersama individu yang telah memfitnah dia dan arwah isterinya berkenaan isu Freemason, baru-baru ini.

RM150 juta SALES BUBBLEBEE ? RM 150 Juta / 3 tahun / 30 cawangan/ 12bulan : RM138K sales kasar sebulan per outlet. Jadi per day = RM138,000 / 30 hari = RM4600 sehari

RM4600 sehari ÷ RM15 per cawan = 307 cawan jualan sehari setiap outlet Bubblebee

Video,

Malah, disebabkan tuduhan tidak berasas yang menjadi bahan bualan netizen di media sosial itu, ada pekerja meluahkan rasa menyesal kerana bekerja di kedai minuman milik pelawak tersebut gara-gara meragui keberkatan dan sebagainya.

Dengan penjelasan tersebut, Shuib berharap agar segala kenyataan berbaur fitnah yang ditujukan kepada perniagaannya itu dihentikan dengan segera.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply