“Haritu Pegang Tangan, Peluk Pinggang Okay Je” – Warganet Sindir Ubai Malu-Malu Nak Buat Benda Ni Lepas Dah Halal!

Dengan sekali lafaz, penyanyi Shila Amzah sah bergelar isteri kepada Ubai Mz atau nama sebenarnya Muhammad Ubaidillah Mohd Zulkefli di Boathouse Ampang, Kuala Lumpur.

Pasangan itu dinikahkan sendiri oleh bapa Shila, ND Lala dan menerima mas kahwin sebanyak RM20,000 namun mereka memilih untuk merahsiakan hantaran.

Ramai peminat mengucapkan tahniah kepada mereka berdua dan mendoakan agar rumah tangga dibina berkekalan hingga ke hujung nyawa.

Dalam pada itu, reaksi pempengaruh media sosial tersebut yang dilihat malu malu ketika upacara batal air sembahyang mengundang respon warganet di TikTok.

Menerusi video itu, Ubai dilihat menarik nafas panjang sebelum memulakan upacara berkenaan kemudian membaca doa sambil meletakkan tangan di kepala Shila dan mencium dahinya.

shilaubai

Aik haritu dekat kedai makan pegang-pegang tangan. Ni malu pulak.”

Ramai pengguna media sosial memberi komen sinis dan menyindir pasangan tersebut kerana sebelum ini pernah dilihat berpegangan tangan di tempat awam.

Malah, ada individu yang turut mendakwa pernah ternampak Shila dan Ubai memeluk pinggang sebelum ini.

komen

Sementara itu, sesetengah individu berpendapat bahawa Ubai berasa gementar kerana disaksikan ramai orang dan pertama kali mencium dahi wanita yang telah sah bergelar isterinya.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply