Isteri Terpaksa Jual Barang Kemas & Kereta Kena Tarik, Fauzi Nawawi Akhirnya Bersuara!

Pelakon, Fauzi Nawawi tampil bersuara selepas isterinya, Lisdawati membuat kenyataan kepada media tempatan berhubung dirinya yang pernah diuji tidak mendapat sebarang tawaran lakonan selama lebih empat tahun serta terpaksa menggadai barang berharga selain kereta ditarik.

Kereta Kena Tarik, Lisdawati Terpaksa Gadai Barang Berharga 'Bergolok  Bergadai Dengan Bank..' - YouTube

Pihak Terlibat Mohon Maaf

Menurut Fauzi menerusi video kenyataan di Instagram, pihak terlibat telah tampil memohon maaf dengannya berhubung headline berita yang melibatkan isterinya, Lisdawati.

Kereta Kena Tarik, Terpaksa Gadai Barang Berharga” – Lisdawati Dedah Ujian  Selepas Berhijab, 4 Tahun Tiada 'Job'

“Saya terpanggil untuk buat video ini, isu tentang headline tentang isteri saya (Lisdawati). Saya terpaksa menjual barang kemas, kereta kena tarik.

Sebenarnya, hati saya tak tenteram, tapi alhamdulillah petang tadi, wartawan/ editor yang bertanggungjawab buat tajuk berita tu call saya  minta maaf. Isu ni sebenarnya salah faham tentang headline je.

Saya nak tutup isu ini, saya pun dah maafkan dia. Harap lepasni takde isu negatif tentang rumah tangga saya.  Bagi saya peluang untuk memperbaiki kelemahan saya, keburukan saya selama ni.

Saya dan isteri hidup serba sederhana, tapi alhamdulillah, kami bahagia hingga ke hari ini.”-kata Fauzi

Kereta Kena Tarik, Terpaksa Gadai Barang Berharga” – Lisdawati Dedah Ujian  Selepas Berhijab, 4 Tahun Tiada 'Job'

Tidak mahu memanjangkan isu yang tidak berfaedah, Fauzi menitipkan pesanan kepada orang ramai untuk memperbaiki kehidupan harian bersama keluarga serta insan yang tersayang.

“Saya buat kenyataan untuk menutup isu tentang tajuk berita ini. Tak perlu panjangkan perkara yang tidak berfaedah. Lebih baik kita fokus tentang memperbaiki kehidupan seharian kita bersama keluarga dan orang-orang yang kita sayang.

Cukup setakat InsyaAllah doa yang baik-baik buat semua dan semua doa yang baik-baik itu akan datang balik kepada kita, insyaAllah.”-tulis Fauzi

Lisdawati bimbang suami sanggup 'gadai nyawa' demi rezeki - Kosmo Digital

Sumber Murai.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply