Ummi Nazeera Kongsi Momen Sertai Kelas Tenis, Netizen Tegur Aurat?-“Bertudung Tapi…”

Pelakon, Ummi Nazeera mendapat teguran netizen selepas memuatnaik foto di media sosial miliknya, semalam.

Ummi menerusi hantaran yang sudah dipadam di Instagram, berkongsi momennya menyertai kelas tenis buat kali kedua di sbeuah fasiliti latihan tenis di ibu kota.

“The rain is falling here. What a romantic day.. Anyway, i’m so happy i can finally hit the ball on my second tennis lesson. Alhamdulillah.”-kapsyen Ummi di Instagram

Netizen Tegur Aurat?

Walaubagaimanapun, pakaian yang digayakan oleh Ummi ketika menyertai kelas tenis berkenaan mendapat teguran netizen yang menyifatkan legging berwarna beige yang dipakai Ummi kelihatan terlalu ketat.

“Macam tak berapa kat betis tu. Memang nampak jelas. Bukan membalut aurat ya.”

“Kak sorry, saya minta sangat kak Ummi, boleh je akak nak pakai legging..Tapi crop gambar tu. Jangan bagi orang nampak.”

“Uishh terkezutt akuu.”

“Kecik comei awak ni, tapi seluar tak proper.”

“Bertudung, tapi..”

“Kita tak boleh pakai seluar ketat sangat macam ni especially dah bertudung. Pakaian balut nangka ustaz cakap. Semoga jadi peringatan untuk diri dan semua maaf ye.”

“Erm sorry. Tadi ingatkan tak pakai seluar.”

Sekadar info, Ummi Nazeera mendirikan rumah tangga dengan seorang doktor, iaitu Dr Izzar Anwari pada tahun 2017. Pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata iaitu Ayra Aneesah dan Aysha Arsylia.

Sumber Murai.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply