“Cinta Darjah 6 Berputik Kembali”, Tak Sangka Ini Rupanya Identiti Lelaki Suami Orang Tersebut!

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba pengguna media sosial dikejutkan dengan satu pendedahan tentang perilaku seorang anak selebriti terkenal iaitu Norman Hakim.

Berdasarkan ciapan @umisyamazlan pada malam tadi, beliau mendedahkan bahawa perkahwinan yang baru berusia 3 tahun musnah akibat campurtangan Marissa Dania. Lebih menyedihkan apabila Umisya dan suami baru sahaja dikurniakan dua orang anak yang berusia 2 dan 1 tahun.

Lebih memburukkan keadaan, Umisya turut mendedahkan screenshot di mana mendakwa Marissa dan bekas suaminya telah menginap di satu hotel secara senyap-senyap di belakangnya untuk beberapa kali.

Tidak cukup dengan itu, Umisya turut mendedahkan perbualannya dengan Marissa. Berdasarkan screenshot tersebut, Umisya menjelaskan bahawa Marissa telah pun memungkiri janji untuk tidak menggangu rumah tangganya.

Setakat ini, tiada sebarang penjelasan dari mana-mana pihak. Namun ibu kepada Marissa Dania iaitu Abby Abadi memuatnaik dua insta story menyatakan untuk mendiamkan diri dahulu sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan.

Tular satu video dikatakan suami kepada wanita tersebut.

Sumber Boom.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply