Rupanya Ada Bukti Didedahkan Anak Abby “Check -In” Dgn Suami Orang, Isteri Dedah Semua!

Belum pun reda gosip mengenai aktor dan aktres popular kantoi bercium di kelab malam, timbul pula kontroversi mengenai anak kepada pelakon Abby Abadi dan Norman Hakim yang didakwa mengganggu rumah tangga orang lain.

Sejak semalam, tular di laman sosial X (Twitter) seorang wanita mendakwa anak kedua Abby dan Norman, Marissa Dania Hakim ‘penyondol’ rumah tangga yang dibina sejak tiga tahun lalu.

Menurut wanita dikenali sebagai Misya itu, dia sepanjang perkahwinan dia memiliki dua orang anak yang masih kecil berusia 2 tahun dan setahun.

Dakwanya, kebahagiaan yang dibinia hancur sekelip mata dengan kehadiran orang ketiga dan menyebut nama Marissa.

Menerusi bebenang di yang ditulis, Misya turut mendakwa mempunyai bukti suaminya yang dikenali sebagai Aslam membuat tempahan hotel bersama Marissa berdasarkan alamat emel yang tertera.

Katanya lagi, sebelum ini Marissa pernah memohon maaf dan berjanji tidak akan mengganggu rumah tangga mereka, namun perkara tersebut hanyalah pembohongan

Selain itu, Marissa juga dilihat telah menyahaktifkan laman sosial Instagramnya, seperti yang dipaparkan Misya menerusi bebenang di X.

Sumber Boom.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply