“S*al Betul, B*bi Punya Manusia” – Bawa Kereta Langgar Tembok Rumah, Kak KM Mengamuk Dengan Suami

Usahawan kosmetik kontroversi, Liana Rosli ataupun lebih dikenali sebagai Kak KM sekali lagi diuji apabila kereta Toyota Vellfire miliknya telah terlibat salam satu kemalangan sehingga mengalami kerosakan yang teruk.

Dalam satu video yang dimuat naik usahawan itu, Kak KM dilihat merakam keadaan keretanya yang mengalami kerosakan di bahagian belakang.

Video,

Dia juga dilihat meluah rasa berang dan kecewa dengan sikap suaminya yang cuai gara-gara memandu kereta terbabit sehingga kemalangan.

Difahamkan, suami Kak KM tidak sengaja menekan gear ‘reverse’ lalu menghentam tembok belakang rumah.

Hancur kereta aku si*l betul. Minta maaf pun tak ada p*kimak. Terus tekan minyak sekuatnya. B*bi punya manusia. Ini namanya menaya, tak tahu sama-sama jaga harta.

Perkongsian Kak KM itu walau bagaimanapun menuai pelbagai respon daripada netizen apatah lagi gelagat usahawan itu yang memaki hamun suami sendiri di media sosial.

Mereka meluahkan rasa kurang senang dengan tindakan Kak KM yang mengeluarkan kata-kata kesat terhadap suami sendiri.

Namun begitu, ada juga yang memahami perasaan wanita itu yang dikatakan susah payah mencari rezeki demi keluarga tercinta.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply