“Bini Dah Cukup Elok, Apa Lagi Awak Nak!” – Isteri Nabil Tiba2 “Sound” Buat Ramai Terkejut!

Sejak kebelakangan ini, isu ‘penyondol’ semakin berleluasa di kalangan masyarakat dan selebriti turut tidak terkecuali daripada masalah yang berlaku ini hingga berlakunya kes cerai-berai.

Memberi pandangan berkenaan kes wanita lain ganggu rumah tangga, isteri kepada pelawak, Nabil Ahmad iaitu Nazirah Ayub berkata sedikit sebanyak masalah ini memberi kesan kepada mereka sebagai pasangan suami isteri.

Nazirah atau mesra dikenali sebagai Zira turut berkata dia dan suami mengambil pengajaran atas kes-kes yang telah berlaku serta lebih berhati-hati apabila bercakap.

Dalam pada itu, isteri penyampai radio tersebut memberitahu mereka selalu melakukan rutin seperti berkongsi lokasi dan aktiviti harian sewaktu berada di luar rumah untuk bekerja.

Kalau nak curang dia rugilah, saya okay saja. Bini awak dah cukup elok dengan tiga orang anak perempuan, apa lagi awak nak.

Sekadar info, Nabil dan Zira mendirikan rumah tangga pada September 2011 dan mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata perempuan iaitu Nayla Mikayla, 11, Leyla Medyna, 9 serta Mishall Imani, 4.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply