“Tetap Jual Nasi Lemak, Patutnya Dah Lama Berhijab Makin Sempurna”

Sebut saja nama pelakon cantik Rozita Che Wan, pasti ramai tahu fesyen dan gaya penampilannya sering diperkatakan. Malah ramai wanita diluar sana mengagumi Che Ta yang tetap nampak muda meskipun usia hampir mencecah 50 tahun.

Baru-baru ini, penampilan Che Ta di Kedah Fashion Week 2022 menerusi video dikongsikan di Facebook Nona menjadi perhatian.

Pada acara itu, Che Ta tampil dengan persalinan serba putih hadir ke acara itu yang diadakan di Aman Central pada 5 hingga 7 Ogos lalu. Che Ta juga turut muncul catwalk di atas pentas sebagai penampilan khas pada acara tersebut.

Diruangan komen, ramai yang memuji kecantikan pelakon itu nampak muda meskipun sudah berusia 49 tahun.

Bagaimanapun, ada yang kurang senang dengan cara pemakaian Che Ta itu serta ada yang memberi teguran tentang aurat.

Kata seorang netizen, meskipun berpakaian muslimah namun hakikatnya tetap mendedahkan aurat. Ada netizen lain mengatakan, sepatutnya apabila sudah lama berhijab semakin menutup aurat dengan sempurna.

Sumber:- rotikaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

 

Be the first to comment

Leave a Reply