“Mia Dah Tunjuk T4ring, Tyang Aset Sambil Berjoget” Penampilan Mia Sara Dikritik Netizen

Sejak kebelakangan ini hangat diperkatakan mengenai nama pelakon Mia Sara apabila ada netizen yang meluahkan rasa kecewa melihat imej gadis itu.

Baru-baru ini, tular video dimuat naik seorang pengguna di aplikasi TikTok apabila Mia dilihat memakai baju berwarna kelabu sedang menari bersama rakannya.

 

Namun, ramai yang terkejut dengan penampilan pelakon remaja itu apabila memakai baju ketat sehingga menampakkan aset dadanya.

Video itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang meluahkan rasa terkejut serta tidak menyangkan individu dalam video itu ada Mia Sara.

Tidak kurang juga ada yang mengatakan tidak mungkin Mia Sara berpakaian seperti itu serta menyifatkan ianya fitnah jika tidak benar.

Dalam pada itu, ada yang meluahkan rasa sedih melihat penampilan Mia itu serta mendoakan yang baik-baik sahaja buat pelakon itu.

Difahamkan, video itu dikongsikan oleh rakannya namun telah pun dipadam selepas menerima kecaman daripada netizen.

Mulanya tak percaya tapi bila tengok IG Story…

 

 

Malah, terdapat juga warganet mengatakan mereka tidak percaya pada mulanya namun apabila melihat Insta Story milik Mia Sara di platform Instagram ternyata baju yang dipakainya adalah sama.

Salah pilih kawan tu..

Tidak kur4ng juga ada yang berpendapat kelakvan dan tlndakan Mia berubah disebabkan tersalah memilih rakan.

Difahamkan, pada awalnya video tersebut dikongsikan oleh rakannya iaitu @armanikowachee namun dip4dam tidak lama kemudian selepas menerima banyak kec4man.

Terdahulu, Mia menerima krltlkan warganet apabila dia dilihat sudah berani memakai tudung slngkat dan ramai mula menvduh perubahannya itu berpvnca daripada pengaruh rakan sebaya.

Ia dikatakan sedemikian kerana pelakon remja tersebut berkawan dengan anak aktor Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona.

‘Apa dah jadi Mia Sara? Tudung makin singkat ni’

Lama tak dengar cerita tentang Mia Sara, baru-baru ini nama pelakon itu menjadi bualan ramai di media sosial apabila ramai memperkatakan mengenai penampilan terbarunya.

Menerusi satu video yang dikongsikan Mia di TikTok, gadis itu sedang membuat konten bersama rakannya yang hanya memakai singlet di dalam sebuah bilik.

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang meluahkan rasa bimbang jika pelakon itu akan terikut jejak rakannya itu.

Kata netizen, kebanyakan mereka yang memakai tudung pada awalnya akhirnya membuka tudung kerana terikut rakan yang tidak bertudung.

Malah, ada netizen mengatakan mengikut pengalaman mereka pilih kawan yang betul supaya tidak tersilap langkah. Bagaimanapun, ada netizen berpendapat orang luar tidak sepatutnya menghakimi seseorang mengikut luaran sahaja.

Kata netizen lagi, Mia mempunyai hak untuk berkawan dengan sesiapa pun kerana akhirnya diri sendiri yang menentukan mereka akan memilih jalan yang betul atau tidak.

Sumber :- Omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply