WANITA INI MELOMPAT KEGEMBIRAAN DEPAN PEJABAT AGAMA SELEPAS SAH BERPISAH DGN SUAMI

Dalam kehidupan, terkadang apa yang dimahukan tidak berlaku seperti dirancang. Apatah lagi bila dalam perhubungan, yang sudah bertunang pun boleh putus inikan pula yang sedia membina rumahtangga bertahun lamanya.

Namun begitu, semua orang ada kisah mereka sendiri. Terkadang juga bila sudah berkahwin dan duduk sebumbung, barulah tahu perangai masing-masing. Ada yang boleh terima dan ada juga yang terpaksa bersabar dengan segalanya.

Tapi bila sudah tidak sehaluan, hanya pencer-aian sebagai jawapan akhir pada hubungan suami isteri. Baru-baru ini rakaman seorang wanita yang baru keluar dari Mahkamah Syariah telah mencuri perhatian ramai.

Berikut adalah rakaman wanita gembira lepas dicer-aikan yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun @dheananda77 ini:

Menerusi video itu wanita tersebut kelihatan gembira lepas dicer-aikan. Gelagat wanita ini telah mencuri perhatian ramai dengan rata-ratanya reaksi individu berkenaan memang cukup luarbiasa.

Mungkin ada perkara yang membuatkan wanita ini begitu lega selepas dilafazkan cer-ai. Kita tidak tahu perjalan hidup yang dilalui wanita tersebut.

VIDEO:

Namun dengan caranya yang sangat gembira itu nampak seakan terlepas dari satu beban yang sangat berat dipikulnya selama ini.

Apa-apa pun di ruangan komen, rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka itu seperti berikut:

 

 

“Hidup kalau derita baiklah bercer-ai. Bagus”

“Balik rumah masuk bilik meraung menangis”

Sumber : Himpunan Cerita Lawak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

 

Be the first to comment

Leave a Reply