‘Kenapa Nak Jadi Yang Pertama Sebarkan Gambar?’, Selepas Wajah Bilal Tersebar, Akhirnya Neelofa Muncul Bersuara Buat Ramai Terkedu

Laman TikTok kecoh apabila ada seorang wanita ‘berani mati’ memuat naik wajah anak kepada selebriti Neelofa iaitu Muhammad Bilal.

Tidak hormat!

Ketika ditemui OhBulan!, Neelofa akui sedih dengan tindakan individu tidak bertanggungjawab yang menyebarkan wajah Bilal kepada umum.

Tegas usahawan berumur 33 tahun ini, perbuatan itu langsung tidak menghormati perasaan dia dan suami, Haris Ismail yang juga merupakan pendakwah bebas.

Macam inilah, sebagai seorang ibu semestinya benda tu (kongsi wajah) menyinggung perasaan saya. Kalau anda semua nampak Bilal di luar, tak akan saya nak sorok muka.

Kalau anda kongsikan di media sosial, seperti tak hormati saya. Saya tak pernah halang ketika di luar. Kenapa anda nak buat tindakan selanjutnya sedangkan saya belum lagi buat?

Neelofa berkata demikian ketika ditemui di sidang media program Next To Neelofa 2 yang diadakan di Astro, pada Selasa.

Dah ada masa sesuai

Tambah pemilik nama Noor Neelofa Mohd Noor, dia dan Haris sudah mempunyai perancangan waktu yang tepat untuk berkongsi wajah anak lelaki mereka.

Memang la akan sampai ke masa itu. Saya dah rancang dengan suami bila waktu yang sesuai. Kenapa anda nak juga jadi yang pertama sebarkan?

Dalam pada itu, bekas hos program MeleTOP ingin mengehadkan perkongsian tentang Bilal kerana merasakan sudah terlalu banyak.

Semalam, individu itu memuat naik gambar bayi lelaki yang didukung Neelofa ketika berada di sebuah klinik.

Video,

Ini ke anak Neelofa? Peminat berjaya rakam wajah dipercayai Bilal ketika hadir ke klinik

NAMPAKNYA netizen semakin teruja menanti pendedahan wajah anak sulung pasangan selebriti Neelofa dan Muhammad Haris atau lebih dikenali sebagai PU Riz iaitu Muhammad Bilal.

Terbaharu, tular video di aplikasi TikTok memaparkan seorang bayi lelaki yang dikatakan ia ialah anak pasangan selebriti berkenaan.

Video yang dimuat naik oleh seorang pengguna dikenali sebagai Ismah Syahirah itu menarik perhatian ramai kerana didakwa merupakan Bilal.

lofa1

Netizen teruja dapat dilihat wajah Bilal.

“Akhirnya boleh tengok juga Bilal, betul ke ni? Kena saman ke dok ni?” tulisnya pada ruangan kapsyen.

Difahamkan, foto itu diambil ketika bayi berkenaan hadir mendapatkan rawatan di sebuah klinik bersama ibu bapanya.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan adakah itu sememangnya Bilal atau bayi orang lain kerana sehingga kini pasangan berkenaan belum mendedahkan wajah anak mereka kepada umum.

Video yang memaparkan foto bayi berkenaan menerima hampir 50,000 tanda suka dan lebih 1,000 komen.

Sementara itu, meninjau ruangan komen rata-rata netizen bersetuju bahawa bayi berkenaan merupakan Bilal.

Namun ada juga yang meminta agar individu yang berkongsi foto tersebut menghormati privasi selebriti berkenaan yang mahu merahsiakan wajah anaknya.

“Bilal lupa pakai mask keluar rumah ke ni? Tapi rambut Bilal macam lain.

“Hormat la sikit privasi orang lain, netizen tak sabar sangat nak tengok Bilal ke?

lofa 2

Neelofa dan suami bimbang anak terkena penyakit Ain jika didedahkan terlalu awal kepada umum.

“Mesti Lofa cakap ini bukan Bilal, ini sepupu Bilal. Tahun depan jelah dapat tengok muka Bilal tu.

“Dia sorok muka anak dekat media sosial je, dekat luar dia open je. Biarlah anak dia,” antara komen netizen.

Sebelum ini, Neelofa dan PU Riz memilih untuk tidak mendedahkan wajah Bilal kepada umum kerana ingin melindungi anaknya daripada penyakit Ain.

Untuk rekod, Neelofa mendirikan rumah tangga dengan PU Riz pada 27 Mac 2021 dan mereka dikurniakan Muhammad Bilal yang kini berusia lapan bulan.

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply