Pasangan Bawah Umur Kena Tangkap Sebab Buat Perkara Tidak Senonoh Dalam Bilik Mandi Masjid, Penduduk Kampung ‘Ajar’ Cukup-Cukup

Pasangann yang masih di bawah umur diarak sekeliling kampung oleh penduduk selepas kant0i sedang duduk berdua duaan di bilik mandi masjid.

Rakaman kejadian dapat dilihat menerusi vide0 tular berdvrasi lebih satu minit, menunjukkan seorang penjaga masjid dan penduduk cuba menarik dua remaja itu keluar dari bilik air, dalam kejadian di DesaBendoharjo, Gabus, J4wa Tengah, Ind0n3si4.

SD NEGERI 2 BENDO HARJO - annibuku.com

Kedua dua mereka yang hanya di kenal pasti dengan nama An dan If dilihat sedang duduk berdua di dalam bilik mandi masjid, pada Isnin, di percayai mahu melakukan perbuatan tak sen0noh.

AN dilihat keluar dahulu dan terus ditahan, sementara teman lelakinya IF cuba melarikan diri tetapi penduduk sempat memegang tangannya.

Kena B0g3l Dengan Penduduk Kampung

Disebab kan kesal dan m4rah dengan apa yang berlaku, penduduk memb0g3lkan AN dan kemudian diarak mengelilingi kampung.

Pasangan bawah umur ini kemudian dibawa ke balai p0lis tindakan lanjut.

Mendengar berita penangkapan ini, keluarga pelajar yang masih bersekolah menengah ini terus hadir ke Balai P0lis Gabus.

Betul-betul 'tangkap basah'! Pasangan bawah umur dicekup, kantoi berduaan di bilik mandi masjid - Dunia | mStar

EdiSuyanto, salah seorang jiran IF menjelaskan bahawa IF telah meminta izin orang tua nya mahu keluar sebentar untuk mem beli kertas yang diperlukan untuk belajar.

“Namun pihak keluarga terkejut mendapat tahu IF dan AN berada di balai polis kerana ditangkap penduduk ketika hendak melakukan perbuatan keji di bilik mandi masjid,” katanya.

Pelaku bukan merupakan penduduk Desa Bendoharj0 dan di percayai sengaja pergi ke masjid itu yang sunyi.

Ketua Polis Gabus, Sunarto berkata keluarga remaja lelaki tersebut memaklumkan mereka sedia bertanggungjawab untuk kahwinkan pasangan itu jika keluarga remaja perempuan tersebut bersetuju.

SUMBER:K0baran/M.star

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggung jawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

 

Be the first to comment

Leave a Reply