Pakai Baju Nampak Pusat, Netizen Tegur Penampilan Seksi Puteri Balqis

Nama selebriti Puteri Balqis atau nama sebenarnya Puteri Balqis Azizi sememangnya sudah dikenali ramai sejak daripada dahulu lagi. Mana tidaknya, aktres tersebut sudah berkecimpung dalam dunia hiburan sejak kecil malah bakat lakonannya tidak dapat disangkal oleh umum.

Bagaimanapun, pelakon remaja itu sering menjadi bualan hangat netizen gara-gara penampilannya semakin seksi apabila usianya berginjak sehingga berjaya meraih perhatian ramai.

Menerusi sebuah video yang dimuat naik oleh seorang pengguna @dniiilatifi di laman TikToknya, dia bersama Balqis sedang membuat konten di sebuah tempat tanpa mengetahui lokasinya.

Dalam video yang berdurasi 11 saat tersebut, penampilan seksi pelakon yang berusia 15 tahun itu memakai pakaian serba hitam sehingga menampakkan bahagian pusatnya telah mencetuskan pelbagai reaksi netizen.

Makin seksi aku tengok dia ni

Mana tidaknya, menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan kebimbangan apabila melihat pakaian yang digayakan Balqis sudah semakin seksi dan tidak sesuai dengan usianya yang masih muda.

 

 

 

 

Cantiknya Balqis, nampak matang!

Namun begitu, disebalik kritikan yang dilemparkan netizen, ada juga segelintir diantara mereka memuji kecantikan yang dimiliki Balqis bahkan dia kelihatan matang meskipun baru sahaja berusia 15 tahun.

 

 

 

Video,

Sumber: TikTok @dniiilatifi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Leave a Reply