Buat Tarian Tiang Dalam Drama Terbaru, Teruk Dikecam Peminat – “Kata ‘Smart’ Kenapa Terima Tawaran Macam Ni

Pelakon terkenal Indonesia, Cinta Laura Kiehl adalah antara selebriti yang bijak dan sering menerima pujian kerana pandai menyusun ayat apabila berkata-kata.

Kenyataannya tidak kiralah nasihat atau ketika menjawab soalan sekali pun selalu kedengaran cerdik, matang dan wise membuatkan ramai anak muda menjadikannya idola.

Namun, sudah tentu apabila seseorang itu adalah artis yang terpelajar dia akan menjadi tumpuan dan diharapkan sentiasa memberikan contoh yang terbaik.

Aktres yang mempunyai kacukan Jerman daripada bapanya itu baru-baru ini dikr.itik hebat oleh peminatnya serta penggemar drama dan filem Indonesia.

Profil dan Biodata Cinta Laura, Lengkap dengan Agama, Umur, Tinggi Badan, hingga Perjalanan Karier - Parboaboa

Cinta menerima kec4man daripada netizen di negara seberang selepas dia tampil dalam drama bersiri terbaru berjudul Skandal 2.

Menerusi drama itu, Cinta membawa watak sebagai seorang penari tiang serta pel4cur dan pemakaian serta aksi tariannya menjadi bualan hangat di media sosial.

Gara-gara tolak cinta lelaki usia muda dua bulan, Cinta Laura kena karma sampai sekarang! - Bintang Global | mStar

Ramai peminat berasa kecew4 selepas melihat aktres kegemaran mereka menerima tawaran lakonan watak dan babak seperti itu memandangkan dia diberi jolokan sebagai artis yang bijak.

Mereka turut mempersoal tujuan serta intipati yang diketengahkan drama tersebut. Netizen di negara itu juga turut berkata babak sebegitu sememangnya memberikan contoh yang tidak baik buat kanak-kanak dan remaja yang bakal menonton.

Antara komen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sementara itu, Cinta telah pun memberi respon terhadap semua individu yang mengkritiknya serta berfikiran negatif terhadap lakonannya.

Untuk kalian yang sudah berfikiran negatif, berfikir buruk tentang inti cerita series ini tanpa akal kritis dan menghakimi orang-orang yang terlibat, your loss.”

Sedikit info Cinta Laura

Cinta Laura Kiehl lahir 17 Ogos 1993) ialah seorang pelakon, penyanyi, dan model Jerman yang berpangkalan di Indonesia. Beliau dilantik sebagai duta antikeganasan terhadap wanita dan kanak-kanak oleh Kementerian Pemberdayaan Wanita dan Perlindungan Kanak-kanak Indonesia pada 2019

Laura dibesarkan di beberapa negara seperti UAE, Arab Saudi, Malaysia, Singapura, Jerman dan Indonesia. Apabila berpindah ke Indonesia pada usia 12 tahun, Laura menjadi perenang kebangsaan Indonesia, memenangi 10 pingat emas, 7 pingat perak dan 7 pingat gangsa daripada pelbagai pertandingan renang.

Laura belajar di Columbia University di New York. Beliau adalah pembantu pengajar (TA) untuk Profesor Herbert S. Terrace di jabatan psikologi Columbia. Semasa di Columbia, dia menyertai pertubuhan perempuan Kappa Alpha Theta. Laura lulus cum laude dari universiti pada Mei 2014. Selepas menamatkan pengajian, dia berpindah ke Los Angeles untuk meneruskan kerjaya lakonannya di Hollywood, menandatangani kontraknya di bawah Netflix dan Grindstone Entertainment Group.

Video,

Sumber BN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply