Panas!! Syamsul Yusof Mahu Saman JAWI? Memang Byk Syamsul Bakal Saman! Tak Sangka Ini Sebab Kenapa Tiba2 Syamsul Nak Saman Jabatan Agama Tersebut

Pengarah Syamsul Yusof mendedahkan beliau bakal mengambil tindakan sam4n berjumlah RM10 juta terhadap Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi). Syamsul, 38, berkata, tindakan itu adalah disebabkan kerana badan tersebut didakwa membongkar maklumat peribadi yang dianggap sebagai satu fitnah terhadap dirinya.

Syamsul Yusof nak saman Jawi RM10 juta

“Saya sudah berbincang dengan p3guam saya. Kami akan saman Jawi sebanyak RM10 juta kerana kenyataan fitnah terhadap saya.

“Jawi telah memb.erikan maklumat tidak benar kepada ahli keluarga saya sedangkan ia tidak benar,” katanya kepada mStar.

s1 - 1

Syamsul dakwa maklumat peribadi tersebar.

Bagaimanapun Syamsul 3nggan m3nj3laskan s3cara t3rp3rinci t3ntang maklumat yang dimaksudkan. Dalam pada itu, Syamsul b3rkata, dia turut akan m3ngambil tindakan susulan b3rhubung p3rkara itu dan dia s3ndiri bakal m3maklumkan m3ng3nainya dalam masa t3rd3kat.

“Perkara tersebut adalah dokumen rasmi kerajaan. Saya perlu ambil tindakan. Setakat ini itu sahaja. Selanjutnya saya akan maklumkan kemudian pula,” jelasnya.

Syamsul Yusof mahu saman Jawi RM10 juta, dakwa maklumat peribadi terbongkar - Sensasi | mStar

Dipercayai dokumen tersebut ada mempunyai kaitan dengan kemelut rumah tangga Syamsul dan isteri, Puteri Sarah Liyana yang turut melibatkan orang ketiga iaitu Ira Kazar. Untuk rekod Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan hasil perkongsian hidup itu mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 5 dan Summayah, 3 tahun.

‘Mereka Perlukan Sokongan Ayah Tetapi Ada Tangan Kejam Memisahkan’ – Ibu Syamsul Yusof Mula Bersuara Pertahan Menantu

Ibu kepada pelakon dan pengarah terkenal Syamsul Yusof iaitu Datin Fatimah Ismail bertindak tidak terus mendiamkan diri selepas keluar dakwaan anak lelakinya sudah berkahwin dengan orang ketiga iaitu Ira Kazar.

Dapat restu keluarga

Menerusi hantaran di Instagram (IG) beliau, Fatimah menegaskan bahawa perkahwinan anak dan menantu kesayangannya, Puteri Sarah Liyana itu mendapat restu penuh daripada keluarga.

Katanya, Syamsul, 37, yang memilih Puteri Sarah menjadi isteri serta ibu kepada anak-anaknya juga.

Perkahwinan Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana mendapat restu keluarga sep.enuhnya.

Syamsul sendiri yang memilih Puteri Sarah sebagai perm.aisuri hatinya. Mereka dikurniakan sepasang cahaya mata.

Ada tangan kej4m

Dalam pada itu, Fatimah juga dilihat meluahkan rasa sedih bila mengenang nasib kedua cucunya yang memerlukan seorang figura ayah di sisi mereka.

Sebelum ini, Puteri Sarah berkongsi tangkapan skrin mesej yang diterima daripada salah seorang pengikutnya di Instagram (IG).

Dakwa indvidu yang dikenali dengan @juliairis78, bahawa Syamsul dan Ira sudah berkahwin.

Akak, kawan saya bagitahu Ira Kazar dah ka.hwin dengan Syamsul.

Puteri Sarah Liyana Dedah Mesej Syamsul Yusof & Ira Kazar Dah Kahwin?

Status rumah tangga pasangan selebriti, Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof masih menjadi tanda tanya selepas bergolak didakwa gara-gara kehadiran penyondol.

Dua dua toksik

Menerusi hantaran di Instagram Stories (IG), Puteri Sarah dilihat menyindir Syamsul dan orang ketiga iaitu Ira Kazar.

Soroklah selagi boleh sorok. Kebe.naran akan terbukti suatu hari nanti.

Narsistik seperti anda akan sentiasa mem.anipulasi kebenaran. Saya tidak mahu terbabit dengan toksik.

Penipu akan sentiasa menjadi pen.ipu. Semoga anda berdua berjaya. Dua-duanya toksik.

Dalam hantaran b3rb3za, aktr3s b3rumur 37 tahun ini m3mp3rincikan lagi k3m3lut rumah tangga d3ngan m3nd3dahkan k3jadian itu b3rlaku s3hari s3b3lum dia m3lahirkan anak k3dua, Sumayyah.

Apa yang saya tahu ia berlaku sehari sebelum Sarah mel.ahirkan Sumayyah. Kejamkan manusia.

Orang sekeliling kita ada masanya boleh menjadi sangat narsistik dan man.ipulasi. Pilihlah orang sekeliling dengan bijak.

Semoga 2023 dapat membongkar semua. Segala-galany.a sudah berakhir, hipokrit.

Dah kahwin?

S3lain itu, p3milik nama Put3ri Sarah Liyana M3gat Kamaruddin b3rkongsi tangkapan skrin m3s3j yang dit3rima daripada p3ngikutnya.

T3rdahulu, Put3ri Sarah m3mfailkan tindakan saman di Mahk4mah S3sy3n Kuala Lumpur b3rs3rta dua aduan di p3jabat agama t3rhadap wanita dik3nali Ira yang didakwa m3ngganggu rumah tangganya.

Sumber: mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply