“Nak Ganti Bilal Ke?” – Gambar Umrah Noorkartini Bersama Ameera Khan Jadi Kritikan Netizen

Ibu kepada selebriti terkenal Malaysia Noor Neelofa iaitu Datin Noor Kartini sebelum ini memaklumkan bahawa dia akan berangkat ke Tanah Suci Mekah bagi menunaikan ibadah umrah.

Menunaikan Umrah Bersama Ameera Anaknya

Menerusi hantaran di Instagram yang terdahulu, Noor Kartini memaklumkan pemergian dia ke rumah Allah ditemani anak perempuannya juga, Ameera Khan.

Noor Kartini memohon orang ramai mendoakan agar dirinya d4n Ameera mendapat umrah yang mabrur serta dipermudahkan urusan ketika di sana.

Ameera Tidak Menunjukkan Wajah Beliau

Terbaru di Instagram milik Noor Kartini sendiri, dia ada kongsikan beberapa keping gambar memori dan video bersama Ameera Khan di Madinah.

Dalam gambar tersebut, kelihatan Ameera hanya menutup muka dan berpaling dari kamera dan tiada satu gambar yang menunjukkan mukanya.

Memuji Cara Ameera

Melihat diruangan komen, gambar tersebut mendapat kritikan dan perhatian netizen. Ramai yang memuji dan bersangka baik dengan cara Ameera untuk mengelak daripada wajahnya kelihatan

 

 

 

Malah, ada juga segelintir nurtizen yang memberikan komen kononnya tindakan Ameera mengelak dari wajahnya kelihatan sama seperti Bilal yang merupakan anak Neelofa.

Bukan itu saja, netizen juga turut mendoakan supaya Ameera akan terus istiqhomah dan mendoakan kebaikan untuknya.

Antara Komen Netizen

Moga Kak Ameera Istiqomah.. “Semakin Tersorok Seseorang Wanita Itu Semakin Mahal Dirinya”

 

 

Ape La Korang Ni Ttp Muka Salah Tunjuk Muka Dulu Pun Salah..Hormat La Kptsn Dia..Kan Tertutup Tu Lebih Mahal Dari Yg Terbuka..Semoga LMK Terus Kuat Dlm Istiqomah..Dikurniakn Taufiq Dn Hidayah Insya Allah

 

 

Ramai Sungguh Komen Ameera X Tgk Camera. Ikut Dia La Nk Tnjuk Muka Ke X. Haishh

 

 

Alhamdulillah Ameera Bgus Laa Dh Berubah.. Tapi Syg Suka Sembunyi Pulak Muka Tu.. Tapi Klau Nk Sembunyi Baik Xpyh Ambk Gmbar Trus Lagi Bgus.. Natizen Pulak Ni Masalah Dia Pulak X Boleh Tgok Ada Yg Nk Dibawangnya.. Mulut2 Nitizen Pulak Biasa Laa Pakat2 Nk Cri Dosa Berlaka. Hahaha

 

 

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply