[VIDEO] Leona Menari Ketika Beratur Beli Nasi Kandar Buatkan Ramai Pelanggan Bimbang Dengan `Abang` Yang Di Belakang Leona

Anak perempuan kepada pelakon terkenal, Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona kembali menjadi bualan selepas berkongsi videonya di TikTok.

Lincah Menari Ketika Beratur Menunggu Giliran

Menerusi video yang dimuatnaik di TikTok, dapat dilihat Leona sedang lincah menari ketika beratur menunggu giliran di sebuah restoran nasi kandar terkenal di Pulau Pinang.

“Queing for Deen Maju.”-Kapsyen Leona di TikTok

Netizen Terhibur Dengan Reaksi Kaum Adam Di Belakang Leona?

Walaubagaimanapun, lain pula yang jadi apabila rata-rata netizen memfokuskan terhadap kaum Adam yang beratur di belakang Leona, yang kelihatan ‘kekok’ dengan aksi Leona di hadapan mereka.

“Abang di belakang risau bini nampak nanti.”

 

 

“Abang belakang mengucap panjang dah tu 😂.”

 

 

“Abang belakang tu pura-pura tengok phone 😂.”

 

“Bro kat belakang tu start awkward dah 😂. Buat-buat tengok phone terus.”

 

“Abang kat belakang tuh macam risau jek 😂😂😂.”

Video,

Terdahulu, anak kepada Azhar Sulaiman ini pernah mendapat kritikan netizen selepas berkongsi sebuah video dalam TikTok dengan aksinya yang lincah menari sambil memakai gaun hitam ketat dan terdedah pada bahagian dada berwarna hitam.

Sekadar info, selain Kasih Iris Leona, Azhar dan isterinya iaitu Chempaka Emalin Pahamin mempunyai dua lagi anak iaitu Kasih Leia Ixora dan kembar Leona iaitu Andika Rees Pahamin.

Sumber Murai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply